بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت
سرخط خبرها

آنالیز دومین فینال لیگ برتر بسکتبال|مثلث آتشین، ذوبی‌ها را به سری فینال برگرداند

  • کد خبر: ۱۰۶۶۷۶
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
آنالیز  دومین فینال لیگ برتر بسکتبال|مثلث آتشین، ذوبی‌ها را به سری فینال برگرداند
ارسلان کاظمی و آرمان زنگنه برای موفقیت ذوبی ها ترکیب مناسبی بودند که در کنار سجاد مشایخی توانستند راه پیروزی ذوب بر شهرداری گرگان را هموار کنند.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، دومین دیدار تیم‌های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان در سری فینال لیگ برتر بسکتبال با پیروزی ذوبی‌ها همراه شد تا دو تیم در کل یک بر یک مساوی شدند.
در این بازی که کاملا حساس و نزدیک دنبال شد، دو تیم در وقت قانونی ۷۶ بر ۷۶ مساوی شدند، اما در وقت‌های اضافه ذوب‌آهن ۸۹ بر ۸۷ برنده بازی شد.
نکته جالب آنجا بود که ذوبی‌ها در کوارتر سوم فینال اول نتیجه بازی را واگذار کردند و در فینال دوم هم پاشنه آشیل گرگانی‌ها کوارتر سوم شد!

تاثیرگذاری سجاد مشایخی
سجاد مشایخی که در دیدار اول به دلیل مصدومیت نتوانست از تمام توانایی اش استفاده کند، در دومین دیدار موثر ظاهر شد، ذوب آهن با حضور سجاد مشایخی و فرید اصلانی از دو پوینت گارد استفاده می‌کرد تا فشار دفاعی زیادی را از بالای قوس ۳ امتیازی وارد کنند. با این اتفاق حملات گرگان از همان ابتدا دچار آشفتگی شد. نکته دیگر در رابطه با سجاد این بود که مشایخی حملات ذوب آهن را که بیشتر بر پایه بازی Horn side بود به خوبی مدیریت کرد.

پری پتی موثر‌ترین بازیکن گرگان
شهرداری گرگان در این مسابقه هم از بازی انفرادی و isolation پری پتی امتیازات زیادی گرفت، پتی در تمامی دقایق مسابقه مهار نشدنی نشان داد و حتی دفاع یارگیری پرفشار مرتضوی هم مانعی برای امتیاز گرفتن او نشد.

ارسلان و آرمان ترکیبی مناسب برای موفقیت
آرمان زنگنه در این فصل فوق العاده ظاهر شده است، آرمان در این مسابقه نه تنها در شوت‌های ۳ امتیازی تمرکز زیادی داشت بلکه با نفوذهایش به سمت حلقه گرگان امتیازات زیادی را کسب کرد و در پرتاب‌های پنالتی موفق بود، ارسلان کاظمی دیگر بازیکن Big man ذوب آهن بود که به ترانزیشن اصفهانی‌ها کمک شایانی کرد. نکته مثبت فنی ارسلان این است که او با دفاع خوانی عالی و ریباند‌های دفاعی بلافاصله وارد فاز حمله می‌شود، توپ آوردن ارسلان تا پشت قوس ۳ امتیاری گرگان باعث می‌شود تا تعداد بازیکن پیرامونی بیشتری از ذوب آهن در موقعیت شون زنی قرار بگیرند.

اختلاف قدی دو تیم
گرگانی‌ها به دلیل اینکه ذوب آهن از line up کوتاه قدتری استفاده می‌کند کمی در مقابل ترانزیشن و ضد حملات ذوب دچار مشکل شدند، اما نکته موفقیت آمیز برای ذوب آهن در این دیدار finishing بهتر آن‌ها نسبت به مسابقه اول بود، ذوب آهن سعی کرد تا با مدیریت کردن ۲۴ ثانیه‌ها و تمرکز بالا کسب سبد کنند.

درخشش ادامه دار رسول مظفری
رسول مظفری همچنان در دفاع و حمله موثر است، مظفری به خوبی و کم نوسان دفاع می‌کند، نکته مهم در رابطه با شهرداری گرگان این است که باید از توانایی رسول مظفری در حملات بهتر استفاده کند تا تیم از بازی isolation خارج شود و تعداد بازیکن بیشتری درگیر امتیازگیری شوند اتفاقی که در این دیدار برای ذوب آهن افتاد و با کار تیمی خوب هر ۵ بازیکن به دفعات توپ را لمس می‌کردند، گرگان ابزار مناسبی برای چرخش توپ و امتیاز گیری دارد، بازیکنی به مانند محمد جمشیدی که می‌تواند در مسابقه بعدی تاثیر گزار باشد.

نتایج دو بازی
فینال اول: شهرداری گرگان ۷۲ ذوب آهن ۶۴
فینال دوم: ذوب آهن ۸۹ شهرداری گرگان ۸۷

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->